ساندویچ پانل کارخانه جات 08644433820
تبلیغات
ساندويچ, ساندويچ پانل , ساندويچ پانل دیواری, ساندويچ پانل سقفی, ساندویچ پنل,ساندویچ پنل دیواری
تاریخ : 29 تير 1396
نویسنده : ماموت پانل دلیجان
 درباره ساندویچ پانل ها

ساندویچ پانل پیش ساخته بهترین گزینه برای عایق حرارتی و پوشش دیوار های صنعتی و ساختمان های مسکونی است که به وسیله دو ورق استیل ساخته می شود که عایقی را پوشش داده اند. این مصالح در صنعت ساخت و ساز بسیار گسترش پیدا کرده و به خاطر وزن سبک آن ها و عایق بودنشان کاربرد زیادی در این صنعت پیدا کرده است . ساندویچ پانل ها انواع مختلفی دارند مانند ساندویچ پانل دیواری ، ساندویچ پانل سقفی و .... .

درباره ساندویچ پانل ها

 

ساندویچ پانل های از پیش ساخته از لحاظ اقتصادی بسیار به صرفه بوده و می توان به سرعت آن را ساخت . ساندویچ پانل ها می توانند بار سازه را تحمل کنند و با سازه های بتنی و فلزی برای ساخت ساختمان های صنعتی و دیگر ساختمان ها استفاده شوند . همچنین ا آن ها را در نمای داخلی و خارجی ساختمان به کار می برند و زیبایی سازه را تکمیل می کنند .
طیف گسترده ای از ساندویچ پانل ها وجود دارد که می توان بر حسب کارایی و فضای مورد نظر آن را انتخاب کرد . ساندویچ پانل ها در رنگ ها و طرح ها و ضخامت های گوناگون ساخته می شود و همچنین فلز های به کار رفته و عایق ها نیز متفاوت است .

درباره ساندویچ پانل ها
فوم داخل این پانل ها نیز می تواند انواع مختلفی داشته باشد : پشم شیشه ، پشم سنگ ، پلی اورتان و پلی استایرن . هر نوع عایقی نکات مثبت و منفی در مورد پارامتر های فنی دارد که در مقاله      تعریف ساندویچ پانل     به آن اشاره کردیم . می توان بهترین و کارآمد ترین آن ها را برای فعالییت مورد نظر انتخاب کرد . پانل های با فوم PIR و PUR در برابر حرارت خوب عمل می کنند و ضریب حرارتی و وزن پایینی دارند در حالی که پانل های عایق شده با پشم سنگ مقاومت بیشتری در برابر آتش دارند .


ساندویچ پانل دیواری -ساندویچ پانل سقفی دلیجان-09128663820]]>

ساندويچ, ساندويچ پانل , ساندويچ پانل دیواری, ساندويچ پانل سقفی, ساندویچ پنل,ساندویچ پنل دیواری
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
ساندويچ, ساندويچ پانل , ساندويچ پانل دیواری, ساندويچ پانل سقفی, ساندویچ پنل,ساندویچ پنل دیواری 09128663820

پاور بانک شارژر پاور بانک گن لاغری جیانتی پاور بانک خرید گن مردانه ساعت دیواری پاور بانک ست خیاطی همه کاره چرخ گوشت دستی خانگی خرید توپ لباسشویی 5040 عینک آفتابی استاندارد شارژر همراه آچار همه کاره آی نام فانی بافت دستکش سیلور تاچ خرید ساعت مچی کاسیو توپ لباسشویی مجیک فروشگاه ساعت مچی فروش عینک آفتابی مارک ساعت دیواری فانتزی ساعت مچی مردانه گن لاغری هاست لینوکس آچار آی نام تبادل لینک خرید پتو اسناگی خرید ساعت هات بانز گیرنده دیجیتال خرید شلمن خرید عینک آفتابی مردانه ساعت مچی زنانه خرید ساعت مردانه خرید عینک اینترنتی عینک آفتابی پتوی اسناگی خرید اینترنتی چراغ خواب شلمن خرید اینترنتی گن لاغری عینک آفتابی مردانه خرید ساعت کاسیو حباب ساز جاگل بابل شارژر همراه پاور بانک